Sunday, 4 August 2013

Nak balik raya !

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum korannggg

ALHAMDULILLAH
Dah sebulan scha dekat Jitra ni ha buat praktikal .
Hanya ALLAH SWT je la yang tahu susah senang scha dgn kwn-kwn dekat sini .
Mungkin ada hikmah disebalik kejadian ni kann .

HAAA...
Scha bukan nak story pasal praktikal poonn
Scha nak story pasal BALIK RAYA .
Semua orang dah pakat nak balik kg halaman masing-masing kan ?
Tapi scha dgn kwn-kwn still dekat Jitra ni "KERJA"

Agak sedih jgk la bile dgr lagu raye kann .
Orang yg dah balik kg tu msti dah rase suasana nak raye kan ??
Scha x rase nak raye ponnn .
Dalam kepale otak ni juz pikir nak balik IPOH jumpe family .

Dah rindu sgt dekat mak , abah , yeop , angah , acik n atin .
Rinduuuu sangat la smpai demam-demam haaa .
Lagi dua hari nak balik kg .
Cepat la mase berlalu .
Dah tak sabar sgt nak jumpe keluarga .

Okeyh la korang ,
Mate ni dah berat ,
Esok nak bangun pagi kerja ,
Selamat bersahur

Wassalam.....


Time kasih bebanyak ehh sbb sudi bace :))

1 comment:

  1. cepat sikit balek nyaa .. penat kiteorg kenaa kemas ..

    ReplyDelete